fredag 1 oktober 2010

I´m in love!

i den här fantastiska klockan!
Så självklart skruvade min käre man upp den på väggen igår,
efter att vi haft familjeråd om var den skulle få sitta.
Visst är den underbar!
På bilden längst ner får ni nog en uppfattning om hur häftigt Stor den är!

Den har helt underbara färger och en sliten look
som bryter av bra i vårt annars vita kök.

Gillar de romerska siffrorna och det vackra mönstret

passar helt perfekt helt enkelt!


Här där bordet står hoppas vi snart att en snygg liten pinnsoffa ska stå....
bara vi hittar nån

Ha en riktigt bra dag!
Kram Maritta

3 kommentarer:

  1. Jätte fin klocka! Var hittade du den? ha en härlig helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej Marita!
    Hittar hit för första gången idag, via Kardemumma.
    Härligt blogg du har och så fint du bor!!

    Måste kika runt lite mer!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Men fy vad du är elak:-) Jag kan ge mig den på att det är just den klockan som JAG skulle köpa på Smaksak! Var in där i dag för att slå till men då saknades "min" klocka på väggen... Tack och lov skulle det troligen komma in fler för jag ska ha en sån i hallen!

    SvaraRadera