måndag 11 oktober 2010

Hjärtat

Ja hon är vårt lilla troll, Iza. En dvärgschnauzer som nu hunnit bli 5 år och 4 månader, tiden går otroligt fort. Hon tillbringar sina dagar hos mina svärföräldrar så hon slipper ligga ensam, där får hon sällskap och någon som klappar om henne och går ut med henne. Hon älskar ju att vara ute, bara vädret är fint...regnar det så slår hon på reservtanken och ligger kvar inomhus=)

Så här ser hon ut när det är vintervitt ute. Snygg tycker jag!

Hon är ju vår lilla prinsessa så självklart ska hon ha sin del av mitt inredningsintresse. Hennes matskålar tycker jag passar perfekt till henne, den här lilla har hon till torrfodret och sen har hon en större till vattnet. Den vackra plåttunnan för hundmaten hittade jag i Norrköping, kommer inte ihåg vad butiken hette men de hade mycket fint!

Nu ska jag till Stockholm i tre dagar, får se vad jag ska transportera hem på flyget den här gången....hihi!
Ha en skön måndag!
Kram Maritta

4 kommentarer:

  1. Heej! Jag har ett tips till dig beträffande ljusen som du har en förmåga att glömma utomhus! Använd gravljus i lyktorna, som brinner i flera dagar + att dom inte är så dyra! Det brukar jag göra! Då gör det inget om man glömmer ljusen under någon natt! :o)

    SvaraRadera
  2. Men herregud va mycket fint du har här i din blogg!!! Så himla mysiga saker! Blir inspirerad!

    SvaraRadera
  3. Haha det var jag som var anonym... Visste inte riktigt hur jag skulle göra först! Men nu vet jag! Kram

    SvaraRadera
  4. Kul att du vill tävla om GREENGATE hos mig! Lycka till :-)

    Kram Helena

    SvaraRadera