tisdag 19 oktober 2010

Lite tussig....

Idag har jag varit hemma och vilat ut ordentligt efter en natt med huvudvärk....funderar antagligen alldeles för mycket på nästa projekt här hemma. Eller på alla råttor som kryper omkring, five down and five to go! Nej jag hoppas verkligen att det är slut på råttorna nu!

Har som sagt knaprat piller och vilat men börjar nu återvända till dagen, fast det börjar ju skymma....
Ikväll blir det fika hos bästa L, fast jag är ju väldigt återhållsam med fikat och godsakerna nuförtiden. Har äntligen hittat motivationen, lusten och glädjen till att äta rätt och träna...att det skulle ta så många år...;) Träna har jag väl alltid gjort men det är ju det här med ätandet, det finns ju så mycket gott....

Har bytt lampskärm på lampan i hallen, den som står på min favoritbyrå från Bruka=)
Den tillhör sakerna jag hittade i Örebro för några veckor sedan på den härliga gårdsbutiken "Smultrongården" har ni vägarna förbi måste ni åka in där.


I hallen är det ganska mörkt så jag har inte hittat någon blomma som passar där, men det finns ju så mycket konstgjorda blommor nuförtiden som är riktigt fina. Den här tycker jag passar bra där i mörkret, en murgröna som klättrar lite fint.


Letar fortfarande efter gardiner till köket, har inte riktigt bestämt mig ännu...får massor med förslag från familjen. Dottern tycker mest bara "sätt upp några så det inte ekar så hemskt!!!"

Vardagsrummet har ju fått gardiner och de får ni snart se bild på här.

Ha en fortsatt bra dag!

Kramar Maritta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar