tisdag 10 augusti 2010

Vara eller inte vara.....

...ja det är frågan. Ska jag blogga eller inte? Kommer liksom inte igång riktigt, men tycker inte att Facebook inte riktigt har det jag vill ha heller....


Tanken var ju att detta skulle bli min sida där jag kan berätta och visa bilder ur min vardag, så jag kan ju åtminstone göra ett försök... Här kommer ett axplock ur den renovering som vi håller på med....



Vardagsrummet som det ser ut idag, sofforna har fått ny klädsel....vitt är vackert, tycker även lilla vovven som ibland dock har lite smutsiga tassar....men, men.....det finns ju tvättmaskin=)




....och hon har ju fattat att det är mysigt att ligga på de grå fällarna jag köpte till henne på IKEA.



Fantastiskt fina kuddar! Den rosa från Bruka Design och den grå beställd på nätet, en sida som jag inte kommer ihåg just nu...jag tycker det blev en bra mix med mina favvofärger=) Till hösten får det väl bli lite kraftigare rosa- och grå-färger.


här vår härliga öppenspis som ska få en insats inmonterad, men lite ljuslyktor kan ju vara nog så mysigt nu på sommaren=) De två vita lyktorna köpte jag på Hemtex till perfekta priset "ta två - betala för en"!!! Gillar jag skarpt! De inne i spisen köpte jag på Åhlens i höstas och har bara knutit snören runt, enkelt o snyggt tycker jag=)



Det kändes som en bra start för höstens bloggande från min sida, återkommer med fler bilder. För jag har knäppt massor med bilder på smått o stort. Blir nog lite före- o efterbilder på vårt kök nästa gång.

Ha en bra dag!

Kram Maritta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar