fredag 13 augusti 2010

Mycket att lära om bloggar....

Nu har man snart slutfört första arbetsveckan efter semestern. Ska bli skönt med helg igen, liten minisemester blir det ju iallafall.
Ska måla färdigt i den blivande klädgarderoben. Har varit alldeles för vackert väder de senaste två dagarna för att vara inne och måla, så ikväll blir det målning, ett glas rosé och ostbågar i skrubben=)

Eftersom jag är fiskeänka i helgen så har jag bjudit hem några av mina favvovänninor på middag på lördagkväll. Älskar såna kvällar med vin, god mat, härliga vänner, surr och massor av skratt!

Men nu var det ju det här med bloggandet som jag så gärna skulle vilja hålla på med. Verkar ju enkelt till en början....och alla vackra bloggar man ser överallt.....länkar hit och bilder dit....det är ju inte så enkelt när jag ska göra det själv;( skam den som ger sig, det ska nog bli bra så småningom...
Jag har ju iallafall lärt mig lägga in bilder (lärt mig alldeles själv, hihi) så här kommer några inredningsbilder från köket.




Älskar färgen o mönstret på de små krukorna från Cult design som jag fyndade på rea. Olja- och vinägerflaskorna kommer även de från Cult design och de fick jag av mina underbara barn på min födelsedag tidigare i sommar, och eftersom jag redan hade diskmedel och tvål från Cult så blev det ju helt perfekt=)
Ha en trevlig helg alla glada!
Kram Maritta

2 kommentarer:

  1. Då kommer den första kommentaren, hi!!

    Dom rosa krukorna är verkligen jättefina!!!

    Kram Chatrin

    SvaraRadera
  2. Här kommer en till, så jättefint köket blev!!!

    Ha det gott / Mita

    SvaraRadera