måndag 23 augusti 2010

Sommaren som gått....

...har varit härlig. Trots att jag inte är helt nöjd med vädret så har vi haft det riktigt skönt.

Midsommar hade gärna fått vara varmare, men vi hade trots vädret en jättetrevlig helg, midsommarafton i mina föräldrars sommarstuga, och midsommarafton firade vi med en härligt gäng hemma hos oss. När vädret inte riktigt var med oss var det tur att vi har en härlig "höjell" eller "lagårdsbotten" vad nu man kallar den...där kan vi ha många trevliga fester=)

Inledde själva semestern med att se Carola på Dalhalla, helt fantastisk arena och helt underbar sångerska. Finns nog ingen som slår hennes röst! Härligt att lyssna till gamla Elvis-låtar och även Barbara Streisand, även om de låtarna inte riktigt har lyssnats till så mycket hos mig...


En tur till Sundsvall har vi också hunnit med....

...och där var vi och badade i havet nere i Bergafjärden, en härlig dag blev det. Och som av en händelse så ligger ju den underbara butiken Nordljus i Njurunda, precis där man åker in till badet! Så det blev förstås ett efterlängtad besök där för min del, har spanat länge på hemsidan och webbutiken och följer ju bloggen förståss. Jag blev fullständigt såld på allt de hade att sälja...men ibland får man ju hejda sig, jag hade ju inte nån lastbil....men guuuud va mycket fint jag såg! Det var absolut inte sista gången jag var där.

Kolla in tävlingen jag länkat till höger här på min blogg.

Ha en riktigt skön dag alla=)

Kram Maritta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar