måndag 1 november 2010

Snart är det jul....

....och då önskar jag mig denna underbara kappa från Odd Molly!

Snälla tomten....ska bara bestämma mig för en färg..... kanske en beige...?


eller en grå....?
Eller också kan jag tänka mig den här också....från Chill of norway, helt perfekt tycker jag!

Längtar till advent nu, så julpyntet får ta lite plats. Jag älskar ju julen, ja hela december är en enda lång ljusceremoni tycker jag....bara 4 veckor kvar nu till 1:a advent.

Måste nog snart börja packa upp kartongerna med julpyntet för att se vad som finns. Måste nog komplettera lite i år eftersom vi flyttat och då vill jag förståss ha lite nytt. Det är också fler fönster i köket nu, så där blir det nog nya adventsstakar...hade en stjärna på fot tidigare....undrar vilken stake man ska välja...finns ju hur mycket som helst...

Har du några tips kanske?

Måndagskramar från Maritta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar