fredag 3 september 2010

Vet att det är länge....

...tills man ska ha trädgårdsstövlarna på sig igen....passar kanske även på vintern...men kanske lite kallt om tårna när man bor där jag gör....men visst är de fantastiska!!!??? Jag är så sugen att lägga en beställning på dessa....vet inte riktigt hur jag ska motivera det för mina hederliga Tretorn är ju hela och funkar ju i och för sig.....men jag kan nog inte motstå dess läckerbitar! Eller vad tycker ni???






De finns på Inreda.com, de har väldigt många roliga saker som man bara "måste" ha....hihi!

Kram Maritta

3 kommentarer:

  1. Jag har också dreglat över dem, grymt snygga! Men dessvärre för smala i skaften för mina grova vader... snyft.

    SvaraRadera
  2. Super snygga och klockrena Maritta stövlar, det är klart att du ska ha ett par :)

    SvaraRadera
  3. Hur snygga som helst och jag håller med Helén det är verkligen din stil Maritta, puss

    SvaraRadera