fredag 10 september 2010

Idol!

Äntligen får man skratta åt alla som inte kan sjunga...och glädjas åt dem som sjunger så fantastiskt att håret reser sig=) Känns som att se sina gamla vänner på TV:n när juryn är igång igen....ja vi hade ju en liten träff förra året....ja jag var ju på en fredagsfinal alltså....vilken helkväll!!! Ja okej, jag erkänner..., jag köade bland alla andra tjejer för att få autograf och bild av mina idoler, eller iallafall Anders Bagge!












Självklart ställde jag upp även för Andreas...han är ju rätt söt=) Laila...vem är det?









I helgen är det dags att ta första steget mot vintern. Husvagnen ska göras iordning och det brukar vi göra den här tiden på året, när det är härlig höstluft...lite sköna promenader på fjället kanske och självklart en surströmmingsburk som ska öppnas och ätas. Här lite härliga bilder från förra vintern, så man får längta lite, även om vi ska njuta av höstdagarna ett tag till.





för er som funderar så...ja det är jag med den röda jackan, och sen är det mina föräldrar på varsin skoter bakom. Härliga dagar väntar.....




Kram Maritta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar