måndag 20 september 2010

Tillbaka i livet....

Hej alla!
till er som besöker min blogg här vill jag bara säga I`M BACK!!! Jag har varit sjuk några dagar och inte orkat starta datorn, och då är man riktigt dålig ska jag säga...till det så har internet krånglat för mig i helgen oxå:( Skulle byta modem och router och då funkar ingenting helt plötsligt, sånt gör mig galen! Så ikväll blir det till att fixa det, annars kommer ungdomarna i huset och jagar mig antagligen;)
Igår lyckades jag iallafall genomföra min storrensning i garderoben, ÄNTLIGEN! Gud vad mycket kläder man kan spara bara för att....ja inte vet jag....!?! Antingen trivs jag inte i dem eller helt enkelt bara tröttnat på dem. Då är det bättre att nån annan kan ha dem. Ska försöka fota upp dem och lägga ut dem på Tradera, har ju konto där men har aldrig riktigt kommit igång.

Det var väldigt befriande iallafall så på kvällen tog jag sonens garderob av bara farten... Oj vad tomt det blev därinne...=)
Vårt kök, som jag bara älskar, har kommit ännu närmare sin fullkomlighet. Den sista hyllan har fått sin plats och även kroklisten för köksredskap.
Ni har ju sett lite bilder på hyllan tidigare, men nu har det verkligen blivit fastskruvad också... så härligt att få piffa till det lite med svampburkarna och de härliga krukorna och min favvovaniljsirap till kaffet!=)=)


Ha en härlig höstmåndag!
Kram Maritta

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka till livet!

    Jag vill gärna smaka det där kaffet med vaniljsirap, och det snart! ;-)

    Kram!!

    SvaraRadera