måndag 3 januari 2011

2011 Välkommen!!!

Visst är det härligt med ett helt nytt fräscht år, 365 nya dagar
man kan göra vad man vill med=)
Det blir ett spännande år med en student att planera för och
var med om när dottern i familjen ska ut mot nya äventyr och nästa steg i livet!
Sonen lämnar grundskolan, då har vi inga barn kvar i grundskolan...
kom ihåg hur skönt det var när båda lämnat dagis.
Det blir liksom ett nytt steg för hela familjen
och jag ser fram emot det=)

Julen firade vi här hemma hos oss tillsammans med våra föräldrar
och min syster och hennes familj, 12 personer var vi
som åt och drack och hade en skön kväll tillsammans.
Härligt att äntligen få ordna en egen jul i vårt hem,
en ny tradition för oss att vara hemma på julafton.


Här är vårt godisbord...., ja det är lite tomt i vissa skålar....
Rocky Road-godiset gick åt som smör i solsken=)
Hittade mina gamla lappskor när jag skulle
ta fram julgranssakerna....
kanske ska testa dem nån dag.

Nyår firades också in här i vårt hem, tillsammans med goda vänner.
God mat och dryck o underbara vänner,
vad mer kan man begära som start på ett nytt år!!!
Nu förbereder jag med bakning och matlagning för att åka till fjällen.
Hela familjen får mysa och ha det skönt i husvagnen några dagar.

Ha ett riktigt GOTT NYTT 2011!!!

Ta vara på dagen!

Kramar Maritta

1 kommentar:

  1. Susanne Ottosson5 januari 2011 kl. 11:00

    God fortsättning och ha det riktigt skönt i fjällen. Kram Susanne :)

    SvaraRadera