fredag 11 mars 2011

Home alone....

Ja så var det fredag igen.
Veckorna går i ett rasande tempo, det blir mest måndagar och fredagar
och däremellan hinner man knappt med=)
Det är träning som gäller på luncherna nuförtiden så jag har fullt upp,
billigt blir det eftersom jag aldrig behöver gå på stan
och se allt fint jag skulle kunna köpa.
Nu har Har avnjutit en god sushimiddag med brownie
(bakad av min kära dotter)
och kaffe till efterrätt i min ensamhet
eftersom kära mannen är i Tallinn och
ungdomarna i huset är med kompisar.
Men jag har gott sällskap....
"Allt i hemmet" låg i brevlådan idag=)=)=)

Ska nog ta en promenad med lilla vovven nu innan tv-tittandet börjar.
Det är På spåret och Skavlan som gäller på fredagarna här,
Let´s dance har jag tappat kollen på...
mina idoler Bagge o Figge är ju inte med längre...=)
Mest följer jag just nu nyhetsrapporteringen från Japan,
där en jordbävning och tsunami som följd ställt till det ordentligt för de som bor där.
Har ju mina arbetskamrater i Tokyo och tänker såklart på dem
och hoppas att de klarat sig bra.
Väldigt otäckt, svårt att förstå när man ser bilderna....
Hoppas nu på ett fantastiskt väder imorgon
så jag kan ta skidorna och gå ner på isen,
åka på en riktig långtur!
Ha en skön fredagkväll >
Kram Maritta

1 kommentar:

  1. Ja, visst går tiden fort - alldeles för fort om du frågar mig! Men tack vare det så ses vi ju på fredag! Det ska bli roligt att träffas och surra lite!! <3

    SvaraRadera