måndag 11 juli 2011

Rabarber...

i massor har jag tagit in idag! Det blev lite härlig rabarbersaft, ett par burkar rabarbergott m vanilj, och sen fylldes frysen med några påsar för framtida behov=) Som nån sa "Man känner sig så rik när man fyller frysen", och det kändes verkligen jättebra att göra nåt av det som växer som ogräs ute på gården.



Lördagkvällen var ju helt fantastiskt vacker så vid halv 10 på kvällen tog vi en tur med båten. Helt underbart vackert var det=) Min käre man och lilla vovvefröken på väg ner till sjön.

Med den här utsikten förstår ni nog att jag aldrig kommer flytta härifrån=)

Här sitter jag och min favorittjej Iza o njuter av åkturen.

Vår mysiga plats vid stranden=)


Här en härlig bild från tidigare i veckan då mannen och sonen

tog en tur rätt in i solskenet=)




Och med det vill jag säga att livet är fantastiskt=)


KRAM på ER!!!


Maritta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar